Zinkinfo Benelux propageert collectief denken ten voordelen van haar leden

ZINKINFO BENELUXDrie jaar geleden is Zinkinfo Benelux, de brancheorganisatie van de thermische verzinkers, gestart met de communicatiecampagne Zeker Zink die de dialoog tussen (eind)klant en verzinker op gang moest brengen en stroomlijnen. Nu stelt die brancheorganisatie vast dat die campagne resultaat heeft, maar dat het noodzakelijk is de kracht van het thermisch verzinken collectief verder te versterken. Alle leden moeten de kracht van het collectief denken in praktijk brengen, ook op de werkvloer. Wat levert het collectief denken op en hoe gaat men hiermee om in een markt waar sprake is van hevige onderlinge concurrentie?

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij RoofTech 

RoofTech maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.