- 14 februari 2019
- | Bron: Aannemer
Klantgerichte ‘After Market Workshop’ Himoinsa
Klantgerichte ‘After Market Workshop’ Himoinsa Onderneming wil inzetten op geconsolideerd servicenetwerk Himoinsa heeft zijn teams opnieuw samengebracht voor de ‘Annual After Market Workshop’. Die bijeenkomst stelt de onderneming in staat om de zorgen en voorstellen van de technische teams van alle commerciële dochterondernemingen en operationele centra wereldwijd beter te waarderen. Daarnaast dient de workshop als platform om de laatste ontwikkelingen op het gebied van aftermarket voor te stellen. Tijdens de vergadering werden verschillende kwesties behandeld met als doel een flexibele en snelle reactie van de klant te verzekeren. Het doel van Himoinsa is dan ook om verder te werken aan een geconsolideerd servicenetwerk dat overal ter wereld klantondersteuning kan bieden. Ook de sterke betrokkenheid van Himoinsa bij kwaliteit en innovatie inzak het ontwerp van de reserveonderdelen werd benadrukt. Het bedrijf wil zijn inspanningen op het gebied van ISP (Interactive Spare ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.