Derbigum lanceert nationale mediacampagne  

Derbigum lanceert nationale mediacampagne

Derbigum lanceert nationale mediacampagne Waterdichte oplossingen voor het dak van je leven Derbigum, de Belgische fabrikant van dakbanen, lanceert een nationale mediacampagne om zijn Derbigum-dakbanen beter bekend te maken bij het grote publiek. In de bouwwereld is de naam al bekend, maar bij particulieren liggen de kaarten wat anders. Door middel van een grote nationale mediacampagne op te starten, wil Derbigum daar nu verandering in brengen. Via een nationale televisiecampagne op VTM, Q2 en CAZ voor Vlaanderen en La Une, La Deux en AB3 voor Walloniƫ, paginagrote reclame in verschillende bouwtijdschriften en een partneriaat met het magazine Livios voor meer zichtbaarheid online en in de gedrukte pers, wil Derbigum zijn naamsbekendheid vergroten. Uiteindelijk zal dat ook de professionele Derbigum-plaatsers helpen bij hun werkzaamheden. Derbigum is al jaren bezig met het innoveren van zijn waterdichtingsmembranen, zoals de lancering van de eerste plantaardige dakbaan, ...

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij RoofTech 

RoofTech maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.