- 06 maart 2018
Derbigum lanceert nationale mediacampagne
Derbigum lanceert nationale mediacampagne Waterdichte oplossingen voor het dak van je leven Derbigum, de Belgische fabrikant van dakbanen, lanceert een nationale mediacampagne om zijn Derbigum-dakbanen beter bekend te maken bij het grote publiek. In de bouwwereld is de naam al bekend, maar bij particulieren liggen de kaarten wat anders. Door middel van een grote nationale mediacampagne op te starten, wil Derbigum daar nu verandering in brengen. Via een nationale televisiecampagne op VTM, Q2 en CAZ voor Vlaanderen en La Une, La Deux en AB3 voor Walloniƫ, paginagrote reclame in verschillende bouwtijdschriften en een partneriaat met het magazine Livios voor meer zichtbaarheid online en in de gedrukte pers, wil Derbigum zijn naamsbekendheid vergroten. Uiteindelijk zal dat ook de professionele Derbigum-plaatsers helpen bij hun werkzaamheden. Derbigum is al jaren bezig met het innoveren van zijn waterdichtingsmembranen, zoals de lancering van de eerste plantaardige dakbaan, ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.