naar top
Menu
Logo Print

Brons voor gewaagde rekruteringsstunt

Soprema wint bronzen BtoB-award voor rekruteringscampagne op 50 meter hoogte
magazine

Soprema, expert in waterdichting en isolatie, heeft op 23 oktober 2018 de bronzen award gewonnen op de BtoB Press & Communication Awards in de categorie “Best Use of Event.” Het bedrijf kreeg die erkenning voor hun wervingscampagne met opmerkelijk hoogtepunt van afgelopen zomer. Tijdens een live jobdag werden tientallen sollicitanten, collega’s van Soprema en recruiters naar 50 meter hoogte gehesen met een bouwkraan. Met de historische stadskern van Tongeren als schouwtoneel werden verscheidene sollicitatiegesprekken afgenomen.
Leo Hoekstra, CEO van Soprema North Europe, legt uit waarom voor zo’n gedurfde wervingscampagne werd gekozen: “Om onze marktleiderspositie te versterken bouwen we een duurzame isolatiefabriek en centraal distributiecentrum, ‘Ambior’ genaamd, in het Limburgse Tongeren. Ons bedrijf staat bekend om ‘anders dan anders’ te zijn. Om de juiste personen met een Soprema-DNA te vinden voor de gloednieuwe Ambior-site, schakelden we ons marketingteam en Only Humans in voor de ontwikkeling van een eventconcept van formaat.” Dat concept viel bijzonder in de smaak bij de exclusief samengestelde vakjury, mede omdat het komaf maakt met het behoudsgezinde en klassieke imago van de bouwsector.

SOPREMA

SOPREMA

+3214230707
+3214230777